Jgn copy la awok..

Saturday 5 July 2014

sayang,, jom kahwin...hihhhhi ..
Girl : Awak sayang saya takk ??
Boy : Mestilahh sayang , gila apa takk sayang !!
Girl : Kalau sayang , jomm kita kahwin :')
Boy : Hahh ? Ermm , saya takk ada bajet lagi lahh awak nakk kahwin  ..
Girl : Takkpee , kita bolehh kumpul , kita kumpul sama-sama tauu awakk , nanti dahh cukup awakk bolehh masuk meminang saya :')
Boy : Insyaallahh , awakk sabar yeaa , saya akann cari sampai cukup duit saya nakk kahwin dengan awak ..
Girl : Baiklahh , saya akan tunggu awak , saya sentiasa tunggu awak :') saya takk minta banyak punn , asal cukup hantaran , mas kahwin dan kenduri jeaa . bolehh ?
Boy : Bolehh sayang . Terima kasih sebab sanggup tunggu saya dan memahami keadaan saya ..
Girl : Sama-sama awak :')
Boy : Awak ! Saya nakk tanya bolehh ?
Girl : Bolehh , tanya lahh (sambil tersenyum)
Boy : Kenapa nakk kita kahwin awal ? Bukankah kita masih banyak masa lagi ??
Girl : Sebab , saya nak kita akhiri semua ini dengan sebuah perkahwinan yang halal untuk kita , Semakin lama kita couple semakin kita bergelumang dalam dosa dan maksiat . Memang kita masih muda dan awal lagi untuk berkahwin , tapi saya takknakk masa kita tu kita habiskan dengan berbuat dosa tapi sebaliknya saya nak habiskan masa tu dengan mencari pahala dan beribadah , kerana sebuah perkahwinan itu adalah pahala . Awak dahh faham ??
Boy : Baiklahh , terima kasih awak sudi ingin menjadi yang halal bagi saya :')
Girl : Sama-sama .kumpul duit cepat yee sayang :') Hehe ..
Boy : beresss bohh... aminn 


:) BudakNakal :)

No comments:

Post a Comment